တရုတ်နိုင်ငဲသည် အာရှတိုက်၏ အကြီးဆုံပန်းဈေးကွက်တစ်ခုကို ပိုင်ဆိုင်ထားသည်။ အွန်လိုင်းစီးပွားရေးလုပ်ငန်းများ တရုတ်နိုင်ငံအတွင်း လွန်စွာကြီးထွားလာ။ တရုတ်နိုင်ငံအတွင်း ပန်းမျိုးစုံ ရောင်းဝယ်မှုလည်ပတ်ငွေ ဒေါ်လာ ၂၅ ဘီလီယံ ကျော်ရှိသည်။ တရုတ်ပြည်တွင် သာမန်အိမ်သုံးနဲ့ လုပ်ငန်းသုံးအတွက် အွန်လိုင်းရောင်းဝယ်မှုတွေကို Smart Phone အသုံးပြုမှု တဖြည်းဖြည်းများပြားလာလျှက်ရှိသည်။ အွန်လိုင်းရောင်ဝယ်မှု ပမာဏမှာ လက်လီလက်ကားရောင်းဝယ်မှု၏ ထက်ဝက်ကျော် ရှိပါတယ်။ အဓိကအားဖြင့် မြန်မာနိုင်ငံနဲ့ နယ်နမိတ်ဆက်စပ်လျှက်ရှိသော ယူနန်ပြည်နယ်မှာ အာရှဒေသ၏ အကြီးဆုံး ပန်းဈေးကွက်ကြီးဖြစ်သည်။ တရုတ်နိုင်ငံသည် E-commerce ဖွံ့ဖြိုးမှုထိပ်တန်းနိုင်ငံတစ်ခုဖြစ်ပြီ Covid-19 ကပ်ရောဂါကာလ အတွင်း Online ရောင်းဝယ်မှု အမြင့်ဆုံးသို့ ရောက်ရှိခဲ့ကြောင်း သတင်ရရှိပါသည်။
တရုတ်နိုင်ငံ၏ ပန်းအရောင်းအဝယ်ဈေးကွက် တဝက်ခန့် အွန်လိုင်းပေါ်ရောက်ရှိ
Category:
International News